דיירת שגובה כספי ועד ומחשיבה עצמה יו"ר הגישה תביעת חוב קטן נגד דייר בתביעה לא רשומה הנציגות אלא רק שמה. האם המפקח יקבל את התביעה או שזה נחשב לתביעה אישית?

מיסמכים ולכן כדאי שתפנו לפגוש עו"ד. בכל שאלה נוספת אפשר גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשיחה עימו אחרת זה עלול להוות האזנת סתר. אסור לך לצלם דלת כניסה של השכן. יתירה מכך, מצלמה כזו לא תסייע לך ממילא להוכיח לבית משפט כי הרעש הוא בלתי חוקי ומה שצריך למטרה זו זה חוות דעת מומחה אקוסטיקה שכו...
המשך תשובה