השכנה שלי מזהמת את האדמה של הגינה, את העצים ואת מי התהום ע"י כך ששופכת מים עם הרבה שמפו לרצפות/סבון למרזב במרפסת אשר מיועד רק למי גשם. מה ניתן לעשות כדי שהיא תיענש תקבל קנס גדול וכ"ו בהתחשב בכך שהפיקוח העירוני טוענים שזה סכסוך שכנים ולא רוצים לאכוף את העבירה?

שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה