שלום ברצוני לדעת לגבי גידול תרנגולים בחצר, יש לי 7 תרנגולות בחצר כבר כ-7 חודשים. הן לא מפריעות, וישנו שכן אחד שכל הזמן מפריעים לו דברים שאני עושה. מין סוג של "צרות עין". הוא הזמין לי פקח בטענה שהתרנגולות עושות רעש וריח שאין דבר כזה. בנינו להן לול וכל יום אני מחליפה להן את העיתונים במקום שהן ישנות. אני מטפלת בהן טוב, האם ניתן לעשות משהו בעניין? תודה מראש

אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן אז אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה לצו שיפוטי שיורה על סילוק הרכב. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה