שלום, אחד מהשכנים בבית המשותף חוסם בעקביות את החניה הפרטית שלי בבניין. ניסיתי לפנות אליו בדרכי נועם אך הוא מתעלם וממשיך בשלו. מהן האפשרויות החוקיות העומדות בפני בשלב זה?

לצו שיאסור על העניין וכן עילה לתשלום דמי שימוש ו/או עוגמת נפש. כדאי שתפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעזוב את המקום מאחר ולמשטרה ממילא אין סמכות בענייני רעש. אין מה להתרגש או להלתץ יותר מדי. אין חובה לאפשר לשוטר דריכת רגל בתוך מפתן דירתכם וניתן לצאת אליו החוצה ולבקש ממנו לעזוב בחדר המדרגות וכך הילדים...
המשך תשובה