שלום, קיים דייר בקומה שלנו בבניין (בניין ישן הקיים משנות ה-70 אשר בו בכל קומה יש חדר שדרכו מגיעים צינורות המי והגז לבתים ואשר בו נמצא ציוד לכיבוי אש) אשר שם את חפציו בחדר הקומתי המתואר ומרוב הכמות של הדברים שלו אין גישה לצינורות לכיבוי אש במקרה של שריפה בכלל. מה הדרך המומלצת לפעול (כבר לפני יותר משנה פנינו אליו, הוא בעיקר מתחיל לצעוק אבל החדר נשאר באותה צורה)?

להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אחד של דירה או בשוכר של דירה הזמין אותו לביתו. אם נאסרת כניסה או שמים לה תנאים, זה לא חוקי ולכן אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה. בכל שאלה ניתן להתקשר טלפונית ...
המשך תשובה