שלום רב, אנחנו גרים בבניין בשכונה שצמודה לאוניברסיטה מה שגורם לכך שהרבה דירות נקנו על ידי משקיעים אשר משכירים את הדירות לסטודנטים (כאשר הם משכירים פר חדר ולעיתים גם מפצלים את הדירות) אנחנו הדיירים בבניין בעלי משפחות סובלים מרעש בלתי פוסק אל תוך הלילה ומרגישים כאילו שאנחנו גרים במעונות של סטודנטים. פנינו אליהם מספר פעמים וגם לבעלי הדירות ונראה שאין עם מי לדבר. אפילו נענו בתשובה חצופה של "בעיה שלכם שאתה גרים בשכונה של סטודנטים". איזה אפשרויות עומדות בפנינו כדי שנוכל לטפל בבעיה הזו?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ייצוג. פורום זה אינו נותן ייעוץ ביחס להליך תלוי ועומד שמתנהל בבית משפט ובטח שלא לגבי ניהול ההליך שכן אנוכי איני מכיר את התיק. ...
המשך תשובה