שלום, אני גר בבניין משותף עם פתחי כניסה ויציאה מרובים לדירות. האם החוק מאפשר לי להתקין דלת באחד המעברים של חדר המדרגות (במקור לא הייתה שם דלת). * המעבר הנ"ל נגיש לדלת הכניסה שלי אבל הוא בתחום חדר המדרגות המשותף ונושק לחלון דירתו של השכן. השכן טוען כי: א- יש לו צנרת מים וגז שנכנסים לדירתו במעבר הנ"ל כך שבמידה שהמעבר יהיה סגור הוא לא יוכל לגשת לצנרת האישית שלו. ו/או הוא לא יוכל להיות נגיש לקיר החיצוני של החלון בדירתו אם הדבר יידרש. מהי עמדתך בנושא?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיגיש תביעה כנגד אילו שלא משלמים דמי ועד בית. לדיירים אסור לקזז או למנוע דמי ועד אפילו יש להם טענות נכונות לגבי נזילות. אם הועד מכחיש או לא יודע שהנזילות הן מהרכוש המשותף של הבניין אלא מדירה אחרת אז...
המשך תשובה