שלום רב. אני גר בבית פרטי וחיינו הפכו לסיוט בגלל כלבם של השכנים שמתגוררים מולנו. הכלב נובח הרבה וחזק, בכל פעם שמישהו עובר ברחוב או עוצר לרגע ליד הגדר. הוא מוסתר מעבר לגדר חיה כך שלא ניתן לצלם אותו אך ניתן להקליט. אשמח לשמוע רעיונות מה לעשות על מנת שהסיוט הזה ייגמר.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה