שלום רב. אני גר בבית פרטי וחיינו הפכו לסיוט בגלל כלבם של השכנים שמתגוררים מולנו. הכלב נובח הרבה וחזק, בכל פעם שמישהו עובר ברחוב או עוצר לרגע ליד הגדר. הוא מוסתר מעבר לגדר חיה כך שלא ניתן לצלם אותו אך ניתן להקליט. אשמח לשמוע רעיונות מה לעשות על מנת שהסיוט הזה ייגמר.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה