שלום, בשבתות וחגים, הילדים והנכדים באים להתרכז משעה 14:00 עד 19:00, ילדים הולכים, באים, רצים מדי פעם, הדבר לא נעשה בכוונה. תחילה בשבת האחרונה השכן עלה ודפק בדלת בחוזקה ונוצרה מהומה גדולה ואני דחפתי אותו קלות היום הוא איים שזה יעלה לי ביוקר. מה לעשות? תודה

שאלה ניתן ליצור קשר טלפוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה