שכן שלנו שמתאר שהיה מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי, הוא בעל אגרנות כפייתית. הוא אוסף דברים מהזבל ומאחר שביתו התמלא, הוא התחיל לפלוש לשטחים ציבוריים של הבניין כמו: חדר גנרטור, גינה משותפת, חדר מדרגות. כל ניסיון לדבר איתו על פינוי, הוא דוחה בתואנה : לא סביר ששטחים ריקים בבניין יישארו ריקים...לא מעניין אותו מה אומר החוק. המשטרה לא עוזרת בנושא. מה הפתרון? חיינו הפכו לגהינום.

עו"ד על מנת שיגיש תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בגין הפרת הסכם השכירות וניתן לשקול גם לבטל הסכם השכירות לאור הפרתו ואולם אין לעשות דבר בטרם תפנה להפגש עם עו"ד ולהבין את הסיכונים. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה