היי אני גרה בקומה שלישית ואני צריכה לעשות איטום ושליגט חיצוני .כדי למנוע כניסת גשם בחורף הקיר משותף. השכן לא מוכן לתת לי לשים פיגומים לשלושה ימים. מה אני יכולה לעשות. השכן שוכר את הדירה בעלת הדירה מוכנה אך הוא לא מעוניין

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלכם אין ועד-בית. אמנם מצב לא טוב, ואולם אין חוק בעולם שיכול לחייב אותך לשאת בתפקיד זה אם אינם מעוניין בכך. ההחלטה היא שלך ושלך בלבד. אין חובה שימונה מחליף כתנאי להתפטרותך. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה