שלום רב בעל הדירה מעל דירה שלי השכיר את דירתו ל 9 נערים/נערות בני 18 . הרעש כל יום הוא בלתי נסבל .רעש של רהיטים זזים בלי הפסקה , במיוחד בשעות ערב המאוחרות . הערתי להם מספר פעמים אך שום דבר לא השתנה. יותר מזה הם שלחו "נציגים" לדבר איתי על זה שהם בני 18 ואני צריך להבין אותם שלפעמים הם כן יעשו רעש. האם מבחינת החוק יש משהו שאני יכול לעשות ? תודה
כי תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה