שלום רב. בניין בן 9 קומות , 36 דירות, לכל דירה מוצמדת חנייה בטאבו. שאלה : בשתי חניות נוצר שקע בעומק של 10 ס"מ ובקוטר של 1 מטר מסיבות לא ברורות. יכול להיות הצטברות גשמים, סחיפת קרקע מתחת לפני השטח וכו'. האם הדיירים שהם בעלי החניות הפגומות צריכים לשאת בעלות התיקון או שהתיקון צריך להיות משולם מכספי הוועד? אודה על תשובתך. בברכה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מומחה מטעם הערכאה השיפוטית והוא שיקבע מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה. בעיקרון ולכאורה ניתן לטעון כי מי שעשה קו ביוב פרטי הוא שמלכתחילה פעל באופן חד צדדי ואסור לקחת החוק לידיו. יש אף חובה על בעל דיר...
המשך תשובה