שלום, אני גרה במגדל שבו מספר רב מאד של דיירים, הכניסו את המחסן הפרטי שמחובר לחשמל הציבורי לשטח הדירה (ברוב המקרים למטבח) וחיברו מכשירי חשמל. מיותר לציין שבעת הפסקות חשמל, שקורות רבות באזורנו, הם מחוברים לגנרטור שנועד לספק חשמל בעיקר למעליות. מה ניתן לעשות?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן או לא, עליכם להפגש עם עו"ד ולהראות לו את החוזה על נספחיו והוא יבדוק ויתן לכם חוות דעת בעניין וייצג אתכם בתביעה במידת הצורך. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה