שלום, לאחרונה רשמו את החניות שלנו בטאבו. האם החוק מתייחס לכיצד לחנות בהן? אני שואל מסיבה פשוטה - אחת הדיירות, אשר חונה לשמאלי, חונה על הקו המפריד בין החניות על מנת לרווח לעצמה משמאל (כדי שתוכל להכניס את ילדיה לרכב), כך שכדי שאוכל לצאת מהרכב, אני חייב לעמוד על הקו המפריד בין החניה שלי לרכב מימין. תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שמה שתיארת איננו דרוש ואף מכביד. אם לעומת זאת מדובר במפגע בטיחותי או במשהו חמור או יקר או כבד משקל אז מה שתארת הוא סביר וראוי כך נדמה לכאורה. ...
המשך תשובה