שלום, רציתי לדעת, בניין שבו רוב השכנים אינם שומרי שבת אך מעלית השבת דלוקה, לפי החוק, ובזמנים שהיא כבויה, הדרך לרדת ולעלות היא דרך חדר המדרגות, שחשוכה מאוד - האם, עד שאמצא פתרון יעיל וחסכוני עבור כולם, להדליק את האור לכל השבת? או שחייב הסכמה כלשהיא? שומרי השבת מרגישים בעוצר בזמן שמעלית השבת כבויה.

שאלה אחרת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה