שלום, לאחר הליך הגשת תביעה נגד השכן בבית דין של המפקח למקרקעין, התיק נסגר והשכן אינו מוכן לקבל את פסק הדין אשר קבע המפקח. מדובר בגוש אשר מחולק ל2 חלקות והמפקח קבע כי על שני בעלי החלקות לקבל חוות דעת של מודד מוסמך ולפיה להקים גדר בין החלקות. המודד קבע ששכני צריך להחזיר לי שטח, אך הוא מסרב, כיצד עליי לפעול מכאן? תודה מראש

בזיון בית משפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דבר ועליכם לפנות לעו"ד כדי שינפיק לשכנה מכתב אזהרה לבל תמשיך להטריד אתכם. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפוני ...
המשך תשובה