שלום, השכנים מעלי הרחיבו את דירתם לפני מספר שנים, ועתה, כשאנו מעונייניםפ להרחיב הם דורשים שנשלם להם עבור היסודות שבנו. מה לשון החוק בעניין? הרי היסודות שהם הניחו שימשו אותם, מצידי שיפרקו אותם. חלפו 10 שנים מאז, האם לא חל חוק התיישנות?
תשובה מורכבת ומצריכה טיפול מול עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עו"ד על מנת שיגיש בשמכם הליך דחוף לצו מניעת הטרדה מאיימת/צו הרחקה. בנוסף, ניתן להגיש תביעה נוספת בגין פגישה בחוק הגנת הפרטיות ולפיצוי כספי של 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם...
המשך תשובה