שלום פניתי אל יושב ראש הוועד ואל שאר יושבי הראש לשם כינוס ישיבת וועד בנושא עמדות טעינה -- מעבר ברכוש משותף הפניה נעשתה דרך ה ווטסאפ ועד הבית האם נידרש להוציא מכתב לבקשה זו או הודעת וואטסאפ מספיקה בתודה אבישי גורין

שאלה אחרת אפשר בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה מורכבת וארוכה יותר מאשר הליך ההטרדה המאיימת /צן ההרחקה שבו טיפלתי בעצמך מכיוון שזו תביעה נזיקית/כספית מורכבת ואתה חייב להיות מיוצג על ידי עורך דין והוא זה שישיב על שאלותיך לאחר שייפגש עימך וככל ...
המשך תשובה