שלום רב אני גר בבית שרכשתי מקבלן והוא בן שנתיים. בשני החורפים הקודמים הייתה לי נזילה ממרפסת השמש של השכנים אלי הביתה. הקבלן ניסה לתקן אך לא הצליח. לבסוף החליט להרים את הריצוף במרפסת לתקן. כעת השכנים מונעים את התיקון בדרכים שונות. האם אני יכול לפנות לטאבו כדי שיחייב אותם לתת לקבלן לתקן? אם כן כיצד עושים זאת? בתודה מראש
אציע כי תפנה לעו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה