ברשותי דירה שהושכרה למשפחה בת שבע נפשות . הדירה בקומה שלישית , הדייר משלם בזמן ולא עושה לי בעיות . בקומה מתחתי גר אדם שטוען שהילדים עושים לו רעש ומפריעים לו בעבודתו מהבית . כעת הדייר שמתלונן על הרעש הגיש תביעה כנגדי על הרעש . האם אני כמשכיר צריך לטפל בבעייה זו , או השוכר עצמו . תודה

שאתה לא צריך יעוץ אלא ייצוג. בכל שאלה תתקשר טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נגרם לך או לשכן אחר נזק או מטרד ואם אינו פועל כך הרי שקיימת לכאורה עילת תביעה כנגדו. בכל שאלה נוספת תוכל לצור קשר גם טלפוני ...
המשך תשובה