שלום לעו"ד ישנו דייר בבניין שחונה בחניה הפרטית בצורה כזו שהוא מפריע להכנס או לצאת מהחניה לרכב אחר, הוא גר בשכירות. קיבל מכתב גם בעלת הדירה קיבלה מכתב על זה ושום דבר לא זז. את מי צריך לתבוע במצב כזה את בעלת הדירה אן השוכר? בתודה

שאלה אחרת אפשר גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אחד של דירה או בשוכר של דירה הזמין אותו לביתו. אם נאסרת כניסה או שמים לה תנאים, זה לא חוקי ולכן אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה. בכל שאלה ניתן להתקשר טלפונית ...
המשך תשובה