שלום אחד הדיירים הגיש תביעה למפקחת על הבתים המשותפים באמצעות עו"ד נגד יו"ר הוועד בבניין, אני גם בוועד הבית. האם אפשר לפרסם בקבוצת הווסטאפ של הבניין את עצם הגשת התביעה מבלי לצין את שמו של הדייר שהגיש תביעה והאם צריך להיות מיוצגים בדיון עם עו"ד. בתודה

שאלה אחרת ניתן לפ]נות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן צריך את האשור שלכם ואם יגיש בקשה להיתר אז ייתכן כי תועבר לתגובתכם ואז תוכלו להגיב. אם אתם רואים שהוא עומד להתחיל בבניה פנו מיד להפגש עם עו"ד ואציע כי כבר כעת תפגשו עם עו"ד כדי שיבדוק וינפיק מכתב הת...
המשך תשובה