אני גרה בבניין שעבר תמ"א 38 ומתחתי נבנתה דירת גן חדשה ולאחר טופס 4 בעל הדירה החדש החליט שהוא שם על מעטפת הבניין את כל 4 מנועי המזגנים שלו מתחת לחלון חדרי השינה שלי זאת אומרת שהוא "טיפס" הרבה מעל תקרת דירתו. האם לקחת עורך דין בנושא או לפנות למפקח על הרכוש המשותף?

ענין אחר ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלכם אין ועד-בית. אמנם מצב לא טוב, ואולם אין חוק בעולם שיכול לחייב אותך לשאת בתפקיד זה אם אינם מעוניין בכך. ההחלטה היא שלך ושלך בלבד. אין חובה שימונה מחליף כתנאי להתפטרותך. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה