שלום יש לי 2 שאלות שאני לא יודע אם הכי קשורות , אבל אם אתה יודע מאוד אשמח אם תענה לי בכל זאת . 1.אני גר בבניין , אני יוצא לעשן בכניסה, ואחד השכנים מתלונן . ומבקש ממני לא לעשן כי זה מפריע לו . האם על פי חוק אני חייב לכבד את ההחלטה שלו ? ז"א אם פעם אחד הוא יתעצבן ויתקשר למשטרה. האם יש להם עילה לעצור אותי ו\או לפתוח לי תיק ? תודה ! 2.אני יודע שיש חוק לשמור על השקט בין 2-4. האם מותר לי ביום שישי \ שבת (כשיש שכנים דתיים) להפעיל מוזיקה על ווליום גבוהה בשעה 5 נגיד ? אחרי כניסת שבת .. ? על פי חוק כן ? ... תודה רבה ושבת שלום
רצוי להפסיקו עם כניסת שבת על מנת לשמור על שכנות טובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בבניית החומה וגם לפירוק וסילוק יחידות הדיור הבלתי חוקיות ו/או המפוצלות ככל ואין להן היתר. לכן אציע כי תפנו להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה