שלום רב, אנחנו בניין בן 9 קומות עם מעליות ישנות. מספר דיירים רוצים להחליף את המעליות. בישיבת דיירים היה רוב להחלטה בקרב הדיירים שהגיעו (הגיעו מחצית מהדירות וכשליש מהדירות היו בעד). הוועד טוען שזה נחשב שיפוץ וההחלטה מחייבת את כל הדירות. שאלותיי: 1. האם צריך לקיים משאל בקרב כל בעלי הדירות או מספיק בקרב אלה שהגיעו לישיבה? 2. האם צריך רוב מיוחד או שמספיק רוב רגיל על מנת לקבל החלטה כזו? 3. האם ניתן לחייב את כל הדיירים בתשלום עבור ההחלטה (גם את אלה שמתנגדים). מדובר על 20 אלף לדירה. 4. האם התשלום שווה לכל הקומות? תודה רבה

עניין אחר ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל הרכוש המשותף בבניין ככה שהוא תקין, מתפקד ולא מסכן דיירים ואורחים. מטפים, גלאי עשן הם עניינים של חיים ומוות וגם בנזילות אין להקל ראש. תפקיד הועד הוא לזמן אסיפת דיירים ואם צריך אז להעלות להצבעה הגדלת...
המשך תשובה