יש נזילה מצינור ביוב שעובר את כל הבנין מלמעלה למטה הנזילה מתחילה מקומה שלישית ומטה יש 4 קומות בבניין מי אחראי על תיקון הצנרת זו , חב' הביטוח טוענת כי זה שייך לועדי בתים האם קופת ועד הבית צריכה לשלם זאת ? נודה עבור תשובותיך בתודה תקוה נורי
בטוח ואיני יכול לעזור בעניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המקורי לפי תכניות הבניין ו/או אם הם לא מתוחזקים בצורה טובה ולכן דולפים- הרי שקיימת עילה וכדאי שתפני להפגש עפ עו"ד כדי שינפיק מכתב התראה ו/או כתב תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה