אני גר בקומת הקרקע, ובקומתינו ישנו מועדון דיירים המשרת את דיירי 4 הבנינים שבמתחם השכונה. האם ישנם מגבלות (מעבר לתקנות הרעש הקבועות בחוק) על השימוש הנורמלי במועדון? השימוש הקבוע במועדון לפועלות רועושת (גם לפני 11 בלילה) מקשה על המגורים בדירה.
את הנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה