שלום . עבדתי בסוכנות לביטוח . הוטרדתי מינית(נגע לי בחזה)על ידי סוכן ביטוח שהוא גם שותף לנכסים של הסוכנות . זה קרה לפני כ-3 חודשים . לא התלוננתי אז לאף אחד כיוון שלא רציתי לאבד מקום עבודה . נכון להיום אני מפוטרת , האם אני יכולה היום להתלונן , לפעול נגד אותו סוכן ? תודה , אלה .
שלום אלה
את בהחלט יכולה לפעול.
אפשרויות הפעולה שבפנייך מגוונות, אשמח לפרטן בפנייך באופן אישי לאחר שאשמע ממך יותר פרטים.
בינתיים אני מזמין אותך לקרוא יותר מידע באתר שלי באינטרנט וכן במאמר שלי שפורסם ונקרא: הדרך השקטה והחוקית להעניש את המטריד (תוכלי למצוא בגוגל).
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
מנהל פורום הטרדה מינית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה למה אתה גורם הרגשה לא נעימה בפועל. יכול להיות שמדובר בפעולות לא תקינות ויכול להיות שמדובר בפעולות לגיטימיות או סבירות. ניתן לשמוע מה הדבר ולפעול לתיקונו במידת הצורך. ניתן גם לפעול משפטית ככל שלא...
המשך תשובה