שלום, ילד בכיתתו של בני 'התעסק' באיבר מינו של בני בעוד בני ישן. הילד הוא ילד טוב והוא מביע חרטה עמוקה. האם ניתן לפתוח לילד תיק במשטרה? (שני הבנים בני 15).
גיל 15 הינו גיל בו כבר יש אחריות פלילית, כך שטכנית ניתן להגיש תלונה במשטרה.
השיקול שלכם כאן אינו משפטי אלא ערכי/מהותי - במיוחד אם הנער הביע חרטה עמוקה כפי שכתבת.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
מנהל פורום הטרדה מינית/פגיעה מינית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, חשוב מאוד לתעד ולהקליט כל מה שיכול להוות ראיה ו/או עדות להטרדה המינית. שנית כאשר ישנם ראיות להוכחת הטענות מומלץ לפנות לממונה על הטרדות מיניות בארגון ולבקש את התערבותו. ככל שמדובר במי שהוא בעל ה...
המשך תשובה