שלום, מישהי בעבודה שלי הוטרדה על ידי הבוס שלנו. היא מפחדת להתלונן עליו ולא מוכנה לדבר על זה. אני מרגישה שהיא גורמת לכולנו עוול כי הוא יכול להטריד עוד בנות. האם אני יכולה להתלונן במקומה? האם אני יכולה להגיש נגדו תלונה במשטרה באופן אנונימי מבלי להיות זאת שהותקפה על ידו? ומהצד השני, האם ניתן להכריח אותה להתלונן עליו באופן משפטי?
שלום
כל אחד יכול להתלונן (כולל בפני הממונה על הטרדה מינית שחייבת להיות במקום העבודה).
לא ניתן להכריח את המוטרדת להתלונן.
אם תשכנעו אותה לדבר איתי באופן דיסקרטי אוכל להסביר לה את כל האפשרויות העומדות לרשותה ומשמעויותיהן.
אני מסכים איתך שאסור לתת לאותו מישהו להמשיך במעשיו.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
מנהל פורום הטרדה מינית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מומלץ לפנות לייצוג משפטי באם רוצים להגיש תביעה בנושא הטרדה מינית. יש לבחון את כל הראיות והטענות הקיימים אל מול נטליי ההוכחה הקיימים בבית הדין. משרדנו עומד לרשותך. ...
המשך תשובה