לא מצאתי פורום למקרה של הטרדה מינית.... אם אני בת 13 והטרידה אותי מינית ילדה בת 13... איזה עונש היא תקבל במשטרה? האם אני אוכל לדרוש סכום כסף כמו שאישה יכולה לדרוש(120,000 שח)? המקרה חמור מאוד.
שלום
הגעת לפורום של הטרדה מינית.
כילדה בת 13 אני מוצא לנכון להמליץ לך לפנות באמצעות הורה או בגיר אחר שאת סומכת עליו.
יש אפשרויות שונות לטיפול אבל לפני כן אני חייב להבין את התמונה המלאה וזה לא אפשרי באמצעות הפורום אלא רק פנים אל פנים.
בינתיים רק אגיד שאת מערבבת בין התחום הפלילי לתחום האזרחי ושיש אפשרות לפעול בשניהם או רק באחד מהם.
בהצלחה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המעסיקה חייבת כמובן לטפל בנושא על פי חוק ולמנוע חזרה של העניין. ככל שלא מטפלת תוכלי לתבוע את המעסיקה. ניתן כמובן להגיש תלונה במשטרה על המטרידן. ...
המשך תשובה