שלום, לפני כמה ימים זומנתי לחקירה עקב תלונה שהגישה בחורה נגדי במשטרה, לא הבנתי למה היא עשתה זאת!! ולא היה בינינו שום נגיעות מיניות או דיבור מיני .. והיא אומרת שנגעתי בה כל הזמן ושליטפתי אותה ומשכתי אותה לשירותים והראתי לה את איבר המין שלי ! היה גם אימות בינינו והכחשתי את כל מה שהיא אמרה .. אני רוצה לדעת בבקשה מה התהליך שקורה אחרי כל זה והאם אני יצטרך עורך דין? כי העורך דין שלי ביקש סכום גבוהה בשביל שיטפל בעניין הזה , האם אני באמת צריך אותו ? או שהתיק הולך להיסגר בכך שאין הוכחות בכלל שנגעתי בה ! אני מבקש עזרה בנושא כי זה מרגיש לי נורא מדי , תודה.
שלום
מומלץ שתפנה לעו"ד המצוי היטב בתחום זה
עו"ד דורון ויינרייך
מנהל פורום הטרדה מינית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גם לחיצת יד בנסיבות מסויימות יכולה להתפרש באופן של הטרדה מינית - תלוי באופן שבה הלחיצה נעשיית. הרי ליטוף של היד ומישושה איננה לחיצה רגילה אלא יכולה להוות סוג של הטרדה פיזית. ...
המשך תשובה