שלום וברכה, התלוננתי בעבודה על אחד המנהלים שמטריד אותי מינית עם רמיזות מיניות וחיבוקים. אבל אני לא רואה שהתייחסו לתלונה. מה אתה ממליץ לי לעשות עכשיו?
הי רותי
ייתכן ומקום העבודה שלך פועל בניגוד לחוק והתקנות למניעת הטרדה מינית. פרט למקום העבודה שייתכן ונמצא כלפייך בהפרה, יש לך אפשרות לפעול נגד המטריד הן במישור האזרחי והן במישור הפלילי (או רק באחד מהם). אני מזמין אותך לקרוא מידע מורחב על זה באתר שלי באינטרנט (חפשי בגוגל: עו"ד דורון ויינרייך).
אני מציע לך לקבל ייעוץ משפטי ורק לאחר מכן לקבל החלטות.
בהצלחה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בפן האזרחי ניתן כמובן להגיע לפשרה. במקרה כזה הנפגע/ת יכול להתחייב שלא להתלונן. לא בטוח שהנפגע/ת יוכל לשלוט בפרסומים בתקשורת. ...
המשך תשובה