במקרה ולא נעשה בירור עם הנילון, והועמדה בפניו "המלצה חמה" להתפטר כדין מפוטר, האם מדובר בפיצויי פטורים רגילים או שיש מקום לקבלת פיצוי מוגדל במקרה שלא נעשו הדברים כמצויין בכתבה?
שלום רב
זכותו של כל נילון שייעשה עימו בירור תקין עפ"י דין וגם אם הנילון אינו עומד על זכותו לבירור כאמור - אין זה פוטר את המעביד מביצוע הבירור. ככל שהנילון גם בחר להיענות ל"הזמנה" "להתפטר", גובה הפיצויים מעבר למה שמגיע לו עפ"י דין הינו ענין שבינו לבין המעביד.
בכבוד רב
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כמובן שיש לפנות לצוות בית הספר לרבות למנהל ולהגיש תלונה על אופן ההתנהלות בשלב ראשון. ככל שהנהלת בית הספר לא תטפל בנושא באופן רציני ניתן גם להגיש תלונה במשטרה בנושא. ...
המשך תשובה