אני עובדת במקום עבודה שאין בו נציגה מטעם ההנהלה לטיפול בהטרדות מיניות, כלומר שאין לי לאן לפנות בנושא הזה. אני יודעת שזה לא תקין ולא חוקי, השאלה מה אפשר לעשות
שלום
על מקום העבודה חלות חובות שונות - גם בענין המינוי של אחראית למניעת הטרדה מינית ואם לא היתה כזו- הוא מפר את החוק ותקנותיו. אם היתה שם הטרדה מינית, יש למקום העבודה אחריות משותפת לפיצוי המגיע למי שהוטרד - כמובן מאד תלוי גם בפרטים האחרים שאינני מכיר בשלב זה.
מציע שאם היתה הטרדה מינית, מי שעבר אותה יקבל יעוץ משפטי לפני קבלת החלטות כלשהי .
בהצלחה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני יכול להציע לפנות בנושא למשטרה ולהתלונן על אונס. כמו כן, באפשרותך להגיש תביעה אזרחית על האונס שהיה. מעבר לזה תחשוב על העובדה ביכולתך למנוע אונס של ילדים נוספים. ...
המשך תשובה