שלום לך אני עובד כמנהל ברשת מזון, נתקלתי במצב של הטרדה מינית ברורה מצד אחד הלקוחות כנגד אחת העובדות שלי, שכללה ליטוף של הישבן שלה. מהן החובות שלי כמנהל? אני יכול להגיש תלונה במשטרה בשמה של העובדת? מה עוד אני יכול לעשות?
שלום
החוק אינו מטיל עליך שום חובה במקרה כאמור.
העובדת יכולה להתלונן במשטרה וכן לנקוט בהליך אזרחי נגד המטריד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המעסיקה חייבת כמובן לטפל בנושא על פי חוק ולמנוע חזרה של העניין. ככל שלא מטפלת תוכלי לתבוע את המעסיקה. ניתן כמובן להגיש תלונה במשטרה על המטרידן. ...
המשך תשובה