שלום רב, אתמול היתה לנו מסיבת פורים במשרד, כולם התחפשו ושתו אלכוהול עד לא ידע. אני התחפשתי לנסיכת הלילה, ואחד העובדים לא הפסיק לדבר על הלבוש שלי, על האורך של החצאית ועל מה שהיה מעוניין לעשות איתי. אני מאוד נפגעתי, הוא הביא אותי לדמעות. השאלה האם להתלונן למעסיק על הדיבור שלו או לעבור לסדר היום? תודה
שלום
את זו שצריכה להחליט ואף אחד לא יכול להחליט במקומך.
למרות האמור, לעבור לסדר היום לא נראה כפתרון אופטימאלי אבל בינו לבין צעד קיצוני ישנן לא מעט אפשרויות.
לשיקולך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום עוסק בהטרדה מינית בפן האזרחי. במקרה כזה באפשרותך להגיש תביעה אזרחית. ככל שמדובר בפן הפלילי באפשרותך לפנות בפורום הדן בהליכים פליליים. ...
המשך תשובה