נפגעתי ע"י רופא גניקולוג מאוד מוכר וידוע שמקבל בירושלים ובביתר המון נשים. אני מפחדת שאם אתלונן במשטרה לא יאמינו לי כי יביא עדיות של הרבה נשים שלא פגע בהם. הוא גם נראה כאחד סבלני ועדין. וגם אין לי ראיות להוכיח. מה אפשר לעשות ???
שלום
לפנות בהקדם האפשרי לייעוץ אישי.
לא ניתן לטפל בזה באמצעות הפורום הפומבי אלא רק בפגישה אישית בה לאחר קבלת כל הפרטים ניתן יהיה לתת לך תשובות אחראיות .
בכבוד רב
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לצורך מתן מענה באשר לאפשרויות האיתור של האדם צריך לפנות לחוקר פרטי או לחברה העוסקת בתחום הרלוונטי הטכנולוגי. ככל שתדעו מי האדם ניתן להגיש תביעה נגדו בהתאם לחוקי הסמכות המקומית והעניינית בגין הטרדה מינ...
המשך תשובה