שלום רב לאחרונה עברתי השפלה במקום העבודה שלי.במהלך שיחה בה השתתפו כל עובדי העסק שנערכה על ידי הבעלים,ננזפתי קשות על ידי הבעלים מול כל שאר העובדים.אל הנזיפות התלוו גם הערות קשות מצידו על הגוף שלי.האם יש כאן עילה לתביעה? תודה
שלום
ככל שיש בהערות אמירות שיכולות להיחשב "התייחסויות חוזרות המופנות לאדם, המתמקדות במיניותו" או "התייחסות מבזה או משפילה המופנית לאדם ביחס למינו או למיניותו, לרבות נטייתו המינית" הרי זו עילה לתביעה.
כמובן שיש חשיבות לתוכן ההערות הללו וליכולת להוכיחן.
בהצלחה!!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באפשרותך לפנות לבוס ולהתלונן על הטרדה מינית. הוא צריך לטפל בעובדים במטרה למנוע את החזרה של העניין. במידה ולא יטופל תוכלי גם לפנות נגד הבוס ונגד המטרידים לבית הדין לעבודה. ...
המשך תשובה