היי, אני אשת עסקית , נשואה + ילדים. הוזמנתי ע"י איש עסקים ידוע , לפגישת עסקים בביתו (ולא במשרדו) בה היינו אמורים לדון במספר נושאים. להפתעתי, האדון פתח לי את חצר ביתו כאשר הוא לובש תחתונים מזעריים בלבד. הערתי את תשומת ליבו לעניין , אמרתי לו שזאת פגישת עסקים ושזה לא לעניין איך שהוא לבוש. הוא מצידו היתמם ולא הבין מה הבעיה. לאחר שראיתי שהוא לא מתכוון להתלבש , החלטתי לעזוב. יצויין שהרגשתי מאויימת במידת מה, עקב המוניטין "המיני" של האדון. שאלתי - כיצד ניתן , מבחינת החוק , להגדיר את ה"חוויה" שעברתי?
שלום
המתואר נראה כהתנהגות מזעזעת אך למיטב הבנתי אינו עולה כדי הטרדה מינית .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום עוסק בהטרדה מינית בפן האזרחי. במקרה כזה באפשרותך להגיש תביעה אזרחית. ככל שמדובר בפן הפלילי באפשרותך לפנות בפורום הדן בהליכים פליליים. ...
המשך תשובה