מישהי מהעבודה שלי הוטרדה והגישה תלונה במשטרה. המטריד הוא המנהל הישיר שלי, שעדיין נמצא בתפקיד. הוא טופל על ידי הממונה להטרדות שהחליט להפנות את המשך הטיפול במשטרה. מה אני אמור לעשות במשטרה? האם החוק מגן עליי מפני התנכלות מצדו בעבודה?
שלום
כל פגיעה בך בעקבות עדות כאמור תיחשב התנכלות. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

למעסיקים יש חובות שונים מכח חוק למניעת הטרדה מינית. מינוי ממונה על הטרדה מינית, פרסום תקנון נגד הטרדה מינית, הספקת מקום עבודה בטוח וללא הטרדה מינית וחובות נוספות אחרות מכח החוק. ...
המשך תשובה