היי אני בת 22. חברה שלי שהיא בגילי סיפרה לי שהיא חוותה ניצול מיני כשהייתה בת 13, והבחור היה בן 16/17. מה החוק אומר על זה? חוסר ההסכמה שלה למעשה לא התבטא בשום התנגדות פיזית או מילולית. מה שנקרא היא קפאה, לא הבינה בכלל מה קורה שם. תודה לך על תגובתך .
שלום
מדובר בהפרת חוק בעלת היבטים פליליים ואזרחיים. צריך להכיר את כל הפרטים הקטנים בשביל להתייחס באופן מדוייק וזה כמובן אינו אפשרי באמצעות הפורום הפומבי. מציע לה לפנות לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי.
בברכה
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום עוסק בהטרדה מינית בפן האזרחי. במקרה כזה באפשרותך להגיש תביעה אזרחית. ככל שמדובר בפן הפלילי באפשרותך לפנות בפורום הדן בהליכים פליליים. ...
המשך תשובה