יש לי התלבטות האם ללכת לכיוון משפטי על תקיפה מינית. בדיוק קראתי בעיתון בימים האחרונים את המשפט הבא, אני מצטט: "על פי איגוד מרכזי הסיוע... 83% מתיקי עבירות המין וההטרדה המינית שטופלו בפרקליטות ב-2018 נסגרו. רק ב-17% מהתיקים הוגש כתב אישום" (אני מוסיף - לא הבנתי מה בסופו של דבר קרה ל-17% האלו, כמה מתוכם גם הורשעו). השאלה היא - מה בדיוק ההבדל בין ה-83% לבין ה-17%? בכתבה היה כתוב שבשנת 2018 נפתחו 6220 תיקים. בסטטיסטיקה פשוטה, מקום המדינה נפתחו מאות אלפי תיקים. אז אם יעברו בכל מאות אלפי התיקים ויבחנו מה ההבדל בין אלו שהגיעו לכתב אישום לבין אלו שלא - מה יהיה בדיוק התשובה או כמה תשובות? ומדוע לא אומרים / כותבים את זה? למה לא מפרסמים בדיוק את הפרמטרים כדי שאנשים כמוני ידעו אם בכלל יש להם סיכוי? אני מבין שזה לא מדע מדויק כמו מתמטיקה, אבל אחרי מאות אלפי תיקים, אני כן מאמין שאפשר להגיע למעל 90% דיוק של העניין הזה.
שלום
הסטטיסטיקה שאתה מזכיר היא נוראית. מציע לך לעיין באתר שלי (עו"ד דורון ויינרייך) ולגלות שיש דרכים לפעול שבהן התוצאות אחרות לגמרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על מנת לקבוע שמדובר בהטרדה מינית יש לדעת האם בנסיבות המתוארות יש צורך בביצוע בדיקה כאמור והאם שאלה באשר לתנוחות מיניות יכולה להיות רלוונטית לדלקת. ככל שהדבר נעשה שלא לצורך רפואי הדבר יכול להוות הטרדה ...
המשך תשובה