שלום , אני גר בדירה שכורה ולפי הכנסותיי מגיעה לי הנחה בארנונה , האם העירייה חייבת לתת לי את ההנחה ? חשוב לציין , שהדירה נבנתה באופן לא חוקי "כל כך" והעירייה מנצלת את זה כדי למנוע ממנו את ההנחה .
שלום
ההנחה הארנונה אינה מותנית בשאלת חוריות המבנה ומשעך יש להעניק למשתמש בנכס ההנחה על פי חוק ככל ועומד בתנאים
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לא ברור מהמידע שרשמת האם מדובר על בית פרטי או דירה בבנין קומות 2. בכל מקרה צריך לבדוק האם בעת קבלת היתר הבניה שולמו היטלים ולילופין האם בעת רכישת הנכס מיד שניה התקבל אישור העדר חובות מהעיריה. 3. ...
המשך תשובה