שלום, בעלי משרת בשירות סדיר משנת 2013 לכן זכאי להנחה בסך 100% בתשלום הארנונה. גרנו עד ה15/3 בנכס אחד, ומשם עזבנו לנכס אחר. בעל הדירה אומנם, דיווח שעזבנו דווקא ב1/4. מבחינת הארנונה, אם כך, היינו בשני נכסים ואי אפשר לקבל הנחה על שניהם. לנו יש טופס שכתוב בכתב יד בו הוא חתם עליו מפורשות שעזבנו את הדירה ומסרנו את המפתחות ב15/3. איך מנסחים מכתב לארנונה בכדי לתקן את הנזק שעשה???
אביבית שלום
פני אל העירייה יחד עם המסמך שברשותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה שלך מערבת מספר נושאים יחד: 1. בית ריק זכאי לפטור מתשלום ארנונה רק לחצי שנה ולא יותר. 2. נכס לא ראוי לשימוש- יש פטור מתשלום ארנונה (אם הרשות מאשרת שהנכס לא ראוי לשימוש) למשך 3 שנים (סעיף 330 לפ...
המשך תשובה