שלום רב, איך מחשבים ההכנסה הממוצע של בני הזוג? למשל הבעל מרוויח 5000 והאישה מרוויחה 6000 אז הממוצע של ההכנסה החודשית הינה: (5000+6000)*3/3=11000? או צריך לחשב ממוצע של הבעל בנפרד ולהוסיף לו הממוצע של האישה? בתודה מראש
עלי שלום
החישוב הוא יחד אך מורכב יש להתחשב בשכר מעל שכר המינימום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן לצרכי קבלת הנחה בשל הכנסה נמוכה מבקשים בעיריות את ההכנסות בשלושת החודשים האחרונים של כל שנה קלנדרית. לכן ייתכן כי שאלתך בסוף הפניה תפתור את הבעיה ובתנאי שהכסף לא יועבר בחודשים 10-12 בכל שנה....
המשך תשובה