האם עדיין קיים פטור מארנונה בדירה ריקה? לאחרונה קיבלנו חיוב בארנונה כפולה בדירה ריקה. האם עדיין קיים פטור כאשר הדירה בשיפוצים? אגב המהלך הזה של ארנונה כפולה (בת"א) לא הובא לידיעת הציבור בדרכים המקובלות בתקשורת וכו', וגם לא קיבלנו אתראה על החיוב שהגיע פתאום. הענין נראה לא הוגן ולא סביר ופוגע בזכויות האזרח !
גיורא שלום,
מבלי שאתייחס למדיניות בעיר כזו או אחרת הרי לצד הארנונה המוגדלת על דירות שניות ריקותץ עדיין ניתן לקבל פטור לנכס לא ראוי לשימוש (לכל אורך תקופת אי השימוש) ולנכס שאין גרים בו (תקופה מוגבלת)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה