שלום רב שאלתי היא מה אני יכולה לטעון לגבי דמי שימוש שהמנהל קבע שאני צריכה לשלם? הבנתי שאפשר להגיש השגה, מה אני יכולה לטעון שם? ולמי מוגשת ההשגה? תודה רבה
את רשאית להגיש השגה בתוך 60 יום ולטעון כי השימוש תואם את החכירה (אם קיימת) או כי השווי לפיו נקבע השימוש, נמוך יותר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. השגה ניתן להגיש על סווג שגוי. 2. מגישים תוך 90 יום מרגע השומה הראשונית- אם שונה באמצע שנה ניתן לספור 90 יום ממועד זה ואם הסיווג קיים מתחילת שנה אז בכל שנה 90 יום מתח ילת שנה ובדרך כלל עד 30.3 3....
המשך תשובה