אני צריכה לקבל החזר על ארנונה ששילמתי על מחסן ריק, אבל המועצה מתעכבת בהחזר כבר למעלה משלושה חודשים. האם זה חוקי? ניתן לתבוע את המועצה אם לא תחזיר את הכסף?
ראשית, תצייני בפני המועצה שאת עומדת על החזר בצירוף ריבית (0.5% לחודש). האפשרויות העומדות בפנייך הן קיזוז מחיובים שוטפים ככל וקיימים או לחלופין הגשת תביעה (גם תביעות קטנות אם הסכום אינו גבוה מתקרת הסכום שם)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

התשובה שלי מותנית במה שהיה רשום בהסכם שחתמתם למול המינהל ומה נרשם בהוראות המכרז. לפעמים החיבו הוא רק על שטח המגרש ולא על הבניה והרשות המקומית מחייבת בעת בקשה להיתר בניה רק עבור המבנה שעבורו הוגש היתר...
המשך תשובה